Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Αφρικανικη Περιπετεια 2008: Εισαγωγη

Oι κυνηγετικες μας περιπετειες αρχιζουν πριν απο 2 χρονια, με ενα ταξιδι στην Αφρικη. Η αφορμη ηταν μια συζητηση με μια συναδελφο, που γνωρισα τυχαια στην Μεση Ανατολη, κατα την διαρκεια ενος ταξιδιου που εκανα για επαγγελματικους λογους. Η Bridget ειναι απο την Νοτιο Αφρικη, και κατα την διαρκεια ενος διαλλειματος, με ρωτησε με τι ασχολουμαι στον ελευθερο χρονο μου. 'Το κυνηγι' της απαντησα. 'Τοτε πρεπει να μας συνοδευσεις στην Νοτια Αφρικη. Ο αντρας μου ειναι και αυτος κυνηγος και θα χαρουμε να σε συστησουμε στον φιλο μας τον Chris, που εχει την φαρμα οπου κυνηγαμε. Παμε καθε χρονο για μερικες ημερες και ειμαι σιγουρη οτι εσυ και ο Chris θα τα πατε πολυ καλα!'

Μεσα μου απορησα και, για να ειμαι ειλικρινης, δεν το πολυπιστεψα. Απο που και ως που θα πηγαινα εγω για σαφαρι στην Αφρικη? Ουτε καν που το ειχα φανταστει οτι ειναι πιθανο. Τα εξοδα πολλα και μου φαινοταν αδυνατο να εχω ποτε τετοια ευκαιρια, οσο και αν την λαχταρουσα.

Οι μηνες περνουσαν, και, μια μερα, πηρα ενα μηνυμα οπου η Bridget με συστηνε στον Chris. Oι ημερομηνιες του κυνηγιου ειχαν κανονιστει και η προσκληση ηταν πια επισημη! Η χαρα μου δεν λεγοταν. Κανονισαμε με τη γυναικα μου να παμε μαζι, ως ταξιδι που θα σημανε τα 40στα μου γενεθλια.

Τα κειμενα που θα ακολουθησουν, εξιστορουν τις 4 ημερες που περασαμε τον Ιουλιο του 2008....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου