Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Επιδρομη στις φασσες και τα κορακια στην καλαμια

Οπως υποσχεθηκα στον εαυτο μου την προηγουμενη φορα που πηγα για κουνελια, την επομενη μερα θα πηγαινα για φασες. Το προγραμμα ηταν να παω για ελαφια αλλα, λογω που οι κομπινες πηγαινοερχοταν μεσα στο δασος που ηταν να κυνηγησουμε, αναβληθηκε και ετσι εμεινα με μια μερα κυνηγιου που επρεπε καπως να την γεμισω... Προβληματα που εχει ο κοσμος!!

Ετσι λοιπον, πηρα μερικα τηλεφωνα να δω που εχει πουλια, και ενας φιλος μου συνεστησε ενα καινουριο χωραφι, διπλα σε αυτο που πηρα τις πολλες φασες τον Ιουνιο με τον Μορφονιο.
Αφου τελειωσα τις δουλειες μου το πρωι, καταφερα να ειμαι στο χωραφι κατα τις 12.30. Κοιταξα δεξια και αριστερα για να καταλαβω απο που ερχονται και που πεφτουν τα πουλια, και μολις πηρα μια ιδεα, βουρ με το LandCruiser, ξεφορτωσα τα πραγματα (μην κουραζομαστε κιολας!), πηγα και το παρκαρα, και γυρισα να στησω τη φυλαχτρα και να διασπειρω τα ομοιωματα μεσα στην καλαμια, ωστε να φαινεται φυσικο.

Οριστε η αποψη που ειχα:



και να και η φυλαχτρα μου:



Η μερα ηταν ζεστη και με ηλιο, αλλα χωρις ιδιαιτερο αερα, που σημαινε οτι τα πουλια δεν θα κινοντουσαν οσο θα ηθελα...απ' το ολοτελα ομως...

Καθησα μεσα στην φυλαχτρα και περιμενα. Δεν περασαν 5 λεπτα και να'σου δυο καργιες. Οι πρωτες δυο βολες στις καργιες αυτες απετυχαν...Να παρει, και ηθελα να εχω τα ποσοστα μου ψηλα, να μην με γελαει ο φιλος Χρηστος! Τελος παντων, μετα απο 3-4 λεπτα, να'σου και η πρωτη φασα. Αυτη τη φορα ομως δεν αστοχησα. Περνουσε απο αριστερα προς τα δεξια, χωρις να δειχνει διαθεσεις να πεσει στο χωρο που ειχα τα ομοιωματα, αλλα κοντα αρκετα για την τουφεκια. Μολις της εριξα, πεταχτηκαν μερικα φτερακια και η φασα επεσε 40-50 μετρα μακρια. Πηγα και την πηρα και την εφαλα στην σιδεροβεργα με τα μανταλακια, ωστε να δινει εντυπωση στα αλλα πουλια οτι ερχεται να προσγειωθει.

Η μερα περνουσε αργα. Πουλια πετουσαν σε διαφορες μεριες στο χωραφι, αλλα λιγα ερχοντουσαν προς το σημειο που ημουν εγω. Αλλαξα λιγο το σχεδιο, και αρχισε ενα σταθερο αλλα αργο περασμα απο πουλια (1-2 καθε 10 λεπτα). Παρ'ολα αυτα, το κεφι γινοταν και ηρθαν στιγμες που δεν προλαβαινα να γεμιζω και να μην μπορω να πιανω την καννη απο την ζεστη!!

το οπλο ερχοταν γρηγορα στον ωμο, αλλα παρατηρησα οτι η ανακρουση του ηταν σημαντικα πιο δυνατη απο το αυτογεμες. Μετα απο 2-3 ωρες ενοιωθα τον ωμο μου να καιει απο τις 'μπουνιες' που του εριχνε το κοντακι!

Ετσι περασα 5 ωρες. Κατα τις 5.30 ειδα οτι δεν κινουταν τιποτα, περιμενα για την τελευταια φασα (στην οποια αστοχησα!!) και αποφασισα οτι αυτο ηταν το κυνηγι μου, και τα μαζεψα, πηγα και πηρα το αυτοκινητο και τα φορτωσα ολα. Τελικος απολογισμος:
32 φασες
14 κορακια
4 καργιες

με 144 τουφεκιες. Ημουν κοντα στο 1:3 που ειναι η 'συνηθης' μου αποδοση. Φχαριστηθηκα τουφεκιες, με εβρισα για τις βλακειες που εκανα οταν εχανα σιγουρα πουλια, και με συγχαρηκα για μερικα πολυ δυσκολα και μακρινα. Τα 24 γραμμαρια 6αρι αποδειχτηκαν πλεον αρκετα, αλλα μου φαινεται θα αλλαξω το τσοκ σε ** και *** αστρα, καθως τα **** στην κατω καννη μου στοιχισαν μερικα πουλια. Να και η αποδειξη:



Εχασα 3 πουλια, που πηγαν και πεσαν στου διαολου τη μανα, μεσα σε γη που δεν ειχα δικαιωμα να παω, ασε που επρεπε να τα ψαχνω και με τις ωρες!

το ημερολογιο μου δεν μου επιτρεπει αλλο χρονο για φασες, και ετσι αυτο ηταν το τελευταιο κυνηγι με λειοκανο αυτης της χρονιας. Το 20αρακι μου, κανει μπανιο στα διαλυτικα τωρα, και μετα θα αποσυρθει στη θεση του στον οπλοβαστο μεχρι του χρονου! Εκτος και αν με καλεσουν για καμια μερα κυνηγι φασιανου, η αποφασισω να παω περπατητο κατα τον Δεκεμβρη!!

Αυταααααα,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου