Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Με το αεροβολο στον αχυρωνα...

Η μερα σημερα εδω ξημερωσε φωτεινη, με ενα ελαφρο αερακι. Εχτες, μετα τη βολτα με τα αλογα, δεν καταφερα να βγω με το τουφεκι, και ετσι, σημερα, αφου περπατησα το σκυλο στο δασος και περασα μερικες ομορφες ωρες μιλωντας με φιλους, αποφασισα να 'ξεσκονισω' το αεροβολο μου και να παω σε μια φαρμα οπου τα περιστερια ειχαν πολλαπλασιαστει και ο αγροτης ειχε φτασει στο αμην με τις κοτσιλιες τους και την επιδρομη τους στον καρπο.
Η φαρμα εχει ιδιαιτερη σημασια για μενα, καθως ηταν το πρωτο μερος στην Αγγλια που μου επετραπει να παω με το οπλο. Το δε οπλο ειναι επισης ιδιαιτερης σημασιας, καθως ειναι το πρωτο της συλλογης μου και εχει δεχθει την προσοχη ενος πραγματικου αριστοτεχνη στην βελτιωση του αεροβολου, του Ivan Hanckock. Το οπλο ειναι ενα HW97 και εχει γινει Lazaglide. Διαμετρηματος .177 και 12 ποδολιβρες ισχυ, εχει την ικανοτητα να καταβαλλει θηραματα μεγεθους μεχρι και κουνελιου, σε αποστασεις μεχρι τα 40-50 μετρα.
Εφτασα λοιπον στη φαρμα και τα περιστερια πραγματικα υπεραριθμα. Περασα 2-3 ευχαριστες ωρες παραμονευοντας τα, και κοντα σε αυτα, καταφερα και δυο φασσες.

Οριστε ενα σπανιο θεαμα στην Ελλαδα, αν και, σε συνδυασμο, ειναι απαγορευμενο:

Photobucket

οταν τελειωσα το κυνηγι, πηγα στο αυτοκινητο μου και, φευγοντας το τοπιο ηταν πανεμορφο:



Τωρα, εχω το ουισκακι μου στο χερι, και ειπα να μοιραστω την σημερινη κυνηγετικη εξορμηση μαζι σας!! Παω να βαλω το κρανος!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου